Los bericht bekijken
Oud 8 september 2011, 22:57   #9982
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind het erg jammer dat deze discussie, zoals veel andere, overheerst wordt door steevast dezelfde forummers die iedereen gijzelen met hun opvattingen over racisme en discriminatie.
Naar mijn ervaring heeft het helemaal geen zin om een discussie daarover te voeren met deze personen.Integendeel, de aandacht lijkt hen een kick te geven, want een debat kun je dat eindeloos gedram met dezelfde uitgeholde weergave van hun opvattingen toch echt niet noemen.
Wat vooral te betreuren valt; de kwaliteit van dit forum zakt op deze wijze steeds verder en dieper, eigenlijk zou iedereen die onterecht beschuldigd wordt van discriminatie of racisme dat onmiddellijk moeten melden aan de moderatie, mogelijk worden deze forummers dan toch eens aangesproken op hun storend gedrag.
Ben het grotendeels met je eens, behalve met de laatste alinea.
Ten eerste omdat, in tegenstelling tot wat ze zelf praktizeren en nastreven, ik wel van mening ben dat ook zij hun zeer bizarre meningen, of wat daarvoor moet doorgaan, mogen uiten, hoe weerzinwekkend en totalitair die verder ook mogen zijn.
En ten tweede omdat die forummers op die manier prima anti-reclame voor zichzelf en vooral voor hun verderfelijke, levensgevaarlijke gedachtegoed maken.