Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Je hebt niet uitgelegd wat/hoe die "ook" van "uiteraard moeten allochtonen integreren" af doet.
|
Hou toch eens op met je trollerig gedrag. Ik heb je dat nu al drie keer uitgelegd. Heb het cursief gezet, onderstreept en in het vet, en nog durf jij te beweren dat niets is uitgelegd.
Bovendien ben je hier zaken traditiegetrouw weer eens aan het verdraaien, en probeer je de focus te verleggen.
Citaat:
Je schrijft eerst Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren. Wanneer ik stel Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders. Antwoord je Dát bedoel ik inderdaad Schrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen".
|
Ik schreef dat direct, en het was iedereen duidelijk, behalve jou natuurlijk, want jij blijft vanzelfsprekend liever bladzijdes lang trollen over dingen die je heel goed begrijpt, maar doet alsof je ze niet wilt begrijpen. En mocht jij nu dingen, tegen alle verwachting in, écht niet begrijpen, dan heb jij ook niets in een discussie te zoeken, maar dien je eerst je vaardigheden in begrijpend lezen bij te spijkeren.
Citaat:
Die autochtonen zijn er. Leer er mee leven.
Indien je wenst dat ze integreren moet jij daar ook voor openstaan.
Sta je er niet voor open, kom dan niet bleiten dat ze zich niet integreren.
|
De autochtonen zijn er inderdaad, en ik heb er van kindsbeen af mee leren leven omdat ik zelf autochtoon onder de autochtonen ben. Zij hoeven dan ook niet te integreren, de nieuwkomers wel, en die inspanning komt geheel voor rekening van de nieuwkomers.
Citaat:
Toch wel. Je herhaalt het nog eens.
Je wil hen niet leren kennen, en beoordeelt hen op uiterlijkheden.
|
Als je aan hun uiterlijk (strooien rokje, peniskoker, verenhoofdtooi, hoofddoeken etc) al kan zien dat ze aan hun eigen achterlijke derde wereld culturen, zeden en gewoontes vast blijven houden, is verdere kennismaking overbodig. Dan demonstreren ze zelf al niet-geïntegreerd te willen zijn. Waarom zou ik me dan nog de moeite getroosten om die lui te leren kennen?
Citaat:
Wat versta je eigenlijk onder integratie?
|
Dat heb ik je al zo vaak gezegd. Ik blijf dat niet herhalen.
Citaat:
Wat is cultuurmarxisme? Wat zijn hun dogma's?
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Cultural_marxism
Citaat:
Test eerst eens uit of je in je driedelig pak binnen mag. Ik denk dat je nog veel zal leren.
|
Ik heb dat al eens uitgetest, en ik werd aan de deur van het krakerscafé geweigerd omwille van mijn driedelig kostuum. Ik kreeg letterlijk te horen dat vuile kapitalisten als ik daar niets te zoeken hadden. Tot zover de verdraagzaamheid van hen die verdraagzaamheid zogenaamd hoog in het vaandel hebben staan. Verdraagzaam ten opzichte van het eigen krakersvolk en hun allochtone protegées ja, maar verder dus absoluut niet.
Citaat:
Moeten ze dan een driedelig pak dragen? Of moeten ze een vuile gescheurde jeans aantrekken, gecomplementeerd met kleren uit de kringloopwinkel en rastavlechten?
|
Moet jij altijd trollen door zaken uit de context te lichten en er vervolgens onzinnige vragen over te stellen?
Citaat:
Hoe komt dat toch dat jij een mens niet als mens kan beschouwen? Maar hen in groepen onderverdeeld.
|
Hoe komt dat toch dat jij niet begrijpend kan en wil lezen, door blijft gaan met trollen, en bovendien de d/t-regels niet onder de knie hebt?
Citaat:
p.s. Ik heb je off-topic-blabla weggelaten.
Dit topic gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" en hoe zij de integratie belemmeren.
|
Natuurlijk laat jij de essentie uit mijn betoog weg, want die strookt niet met jouw opvattingen. Dan is het natuurlijk veel gemakkelijker om dat weg te laten en af te doen als "off-topic-blabla".
Ga gerust door met je oogkleppen op te houden, artisjok, met je kop in het zand te steken en met het herhalen van je getrol.
Hoe meer je dat allemaal blijft doen, hoe liever ik het eigenlijk heb, en hoe meer je jezelf en het gedachtegoed wat jij representeert daarmee te kakken zet, en je daarmee en daardoor je serieuze geestesgenoten van je vervreemdt, en de walging die sowieso al bij een groot deel van de bevolking voor dat gedachtegoed leeft, nog meer doet toenemen. Een betere anti-reclame voor extreemlinks is nauwelijks denkbaar en ik ben je daar dan ook zeer erkentelijk voor.