Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
no p. meid. Alvast bedankt!
|
Ik ben alvast daarnet naar de begrafenisondernemer geweest.
De keuze is ongelooflijk.

Ik ben er echt van geschrokken, je kan het zo gek niet bedenken of het bestaat.
Ik heb zelf mijn oog laten vallen op 2 plaatjes met voet: 1 die perfect bij de grafplaat past (in dezelfde marmer) met een goudkleurige eenvoudige bloem erop en 1 glazen met of zonder tekening (duif, wolk, etc), vrij te kiezen in melkglas of doorzichtig.
De afmeting voorzien zou rond de 25x35 zijn ongeveer willen we de tekst van Descartes gebruiken op het gedenkplaatje. (waar ik echt wel op sta omdat het zo mooi is)
Ik ga zijn vader nu mailen en horen welkeen hij het liefst zou hebben, glas of marmer. Dan ga ik ten laatste dinsdagnamiddag de bestelling overmaken.
Men heeft mij verzekerd dat dit eens besteld, maximaal 1 week zou duren eer het klaar en geleverd is bij hen.
Misschien kunnen we dan een datum voor dit te gaan plaatsen op het graf.
Dit liefst wel in een weekend, de meesten onder ons werken, studeren of moeten opvang zoeken (zoals ik).
Vermits er toch een aantal mensen hebben laten weten dat ze daar graag zouden bijzijn, wil ik hen die kans ook niet ontnemen.
Ergens eind september, begin oktober?
Ik weet ook wel dat het quasi onmogelijk is om voor iedereen goed te doen qua type gedenkplaat en eventuele datum om daar naar toe te gaan. Ik doe mijn best in elk geval en probeer rekening te houden met ieders wensen, maar ik handel niet zonder goedkeuren van Jaz's vader.
In elk geval zal ik van zodra de bestelling klaar is, er een foto van maken en deze doorsturen aan zij die erom vragen.