Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
Hou toch eens op met je trollerig gedrag. Ik heb je dat nu al drie keer uitgelegd. Heb het cursief gezet, onderstreept en in het vet, en nog durf jij te beweren dat niets is uitgelegd.
Bovendien ben je hier zaken traditiegetrouw weer eens aan het verdraaien, en probeer je de focus te verleggen.
|
Graag citaat met link waar jij dat schreef.
Citaat:
Ik schreef dat direct, en het was iedereen duidelijk, behalve jou natuurlijk, want jij blijft vanzelfsprekend liever bladzijdes lang trollen over dingen die je heel goed begrijpt, maar doet alsof je ze niet wilt begrijpen. En mocht jij nu dingen, tegen alle verwachting in, écht niet begrijpen, dan heb jij ook niets in een discussie te zoeken, maar dien je eerst je vaardigheden in begrijpend lezen bij te spijkeren.
|
Wat schreef je direct?
Je schrijft eerst
Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren.
Wanneer ik stel
Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders.
Antwoord je
Dát bedoel ik inderdaad
Schrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen".
Citaat:
De autochtonen zijn er inderdaad, en ik heb er van kindsbeen af mee leren leven omdat ik zelf autochtoon onder de autochtonen ben. Zij hoeven dan ook niet te integreren, de nieuwkomers wel, en die inspanning komt geheel voor rekening van de nieuwkomers.
|
Ik bedoelde de allochtonen
Die allochtonen zijn er. Leer er mee leven.
Indien je wenst dat ze integreren moet jij daar ook voor openstaan.
Sta je er niet voor open, kom dan niet bleiten dat ze zich niet integreren.