Los bericht bekijken
Oud 10 september 2011, 11:18   #3515
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Paulus toch, in de post achter de link die ik gaf komt het woord "fantasietje" niet voor.

Dit staat er
Aangezien ik als werkgever geen contract mag aanbieden waar zwangerschappen op eigen kosten zijn, bied ik gewoon geen contract aan een vrouw die zwanger kan worden. En om regel 2 van maddox te handhaven, ga ik elk excuus gebruiken dat wettelijk is toegelaten om deze dames niet aan te nemen.
Elke 2 jaar de kans lopen op een werkneemster voor 15 maand te moeten betalen voor 9 maand effectief werken, la maar.
Dat weet iedereen die kan lezen. Maar uw reactie over zijn intenties, sloeg, gezien de door u bijgeplaatse quotes, ook daar niet op.

Wat ook iedereen weet die kan lezen is dat jij je uitspreekt over zijn intenties na dat hij heeft gezegd dat het een fantasietje was.

U reageert daarop met de volgende woorden:
Dat is geen fantasietje, dat is je intentie.
Je spreekt je dus duidelijk uit over de intenties van anderen. Strafbare intenties dan nog, want sexime is bij wet verboden.

Nu doen alsof het om een reactie ging op een andere posting, komt uw geloofwaardigheid echt niet ten goede. Zeker gezien de door u bijgeplaatse quotes. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3491

Excuses zijn hier op hun plaats. Iedereen met ietwat manieren begrijpt waarom.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden