Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Vage term, 't woord bestáát niet eens.
't Is bovendien ook nog eens 'n belachelijke term, net als beledigen, wie bepaalt w�*t 't is?
|
Als ik toch eens wist wie dat bepaalt. Ik weet wel wie dat graag
willen bepalen. Dat zijn precies dezelfden die de begrippen "discriminatie" en "racisme" te pas en te onpas gebruiken en op die manier uitgehold en gedevalueerd hebben; de multiculturalisten en cultureel-marxisten die hierin een nieuw wapen zien om anderen hun mening op te leggen.
Citaat:
Van 't 'multiculturele' is men ondertussen al afgestapt omdat steeds meer, zelfs politici beginnen in te zien dat 't niet werkt, intussen is 'intercultureel' 't toverwoord geworden.
|
Ook dit is hetzelfde gegoochel met terminologie door dezelfde mensen. Dezelfde zuur geworden wijn in nieuwe zakken.
Ze zullen wel iets gedacht hebben als: Multiculturaliteit is bewezen onwerkbaar, steeds meer mensen zijn dat grondig beu en het verzet ertegen groeit met de dag, dus nu noemen we hetzelfde onwerkbare concept gewoon anders, namelijk "interculturaliteit" en dan slikken mensen dat weer als zoete koek.
Maar ik mag toch aannemen dat de mensen inmiddels verstandiger geworden zijn en zich niet nog eens zo'n loer zullen laten draaien.
Citaat:
Om 't even hoe 't genoemd wordt, 't werkt niet, niet zolang er mensen zijn die om 1of andere reden zich niet kunnen of willen conformeren aan de zeden, gewoonten, waarden, normen en wetten van 't land waar men verkozen heeft te gaan leven om hun nakomelingen 'n betere toekomst te geven.
D�*t wordt vaak vergeten, dat w�*s toch de reden?
Indien men zo verdergaat z�*l niemand 'n betere toekomst hebben!
|
Dat is inderdaad het hele eieren eten; het werkt niet zolang er grote groepen mensen zijn die zich niet wensen te integreren. Doorgaans de mensen die de islam belijden, omdat de islamitische leer integratie eenvoudigweg niet toestaat.
Als het zo door blijft gaan, zal het gevolg inderdaad zijn dat niemand, autochtoon, noch allochtoon een betere toekomst zal hebben. Integendeel, een veel slechtere toekomst ligt in het verschiet, waarbij ik grootschalig wederzijds bloedvergieten allang niet meer uit kan sluiten.