Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Ik had 't NIET over 't 'respecteren' van de wetten.
|
Ik ook niet echt

Ik refereerde enkel naar een vorige post daar waar je ook al eens de goede raad gaf het een willekeurige mohammedaan te bevragen.
Citaat:
|
de rest laat ik liggen, ik ga naar bed en is niet eens relevant, want je blijftjezelf ook steeds herhalen, daar schiet niemand mee op.
|
Wat wil je dan dat ik doe ?
Als jij niks kan staven en maar blijft mantra's herhalen dan kan ik alleen maar blijven herhalen dat jij niks kan staven.
Inderdaad schiet niemand daar wat met op.... dus ófwel zal je over een ander boeg moeten gooien ófwel geef je grif toe dat je dat niet kunt staven maar laat ik je voor de rest uiteraard de perfecte vrijheid van overtuiging.
( 't begint hier echt op het themafora internationaa topic Aliens! l te lijken )
Citaat:
Nogmaals; net als in m'n vorige anwoord aan ej; ik heb niks met religies en moet er niet van weten, ik wil gevrijwaard zijn van religies, dat recht heb ik, en niet onder geen enkel religieus juk leven en al zeker niet onder 't meest wrede dat ik ken!
Dientengevolge zal ik er alles aan doen om dit te voorkomen en 't bestrijden op dezelfde manier als 't katholicisme destijds bestreden werd, en dat was niet met gepamper en steeds meer toegevingen doen.!
|
Jamaar daar wringt het schoentje !
Ik heb je dat al zoveel gezegd.... maar zal het nog maar eens
herhalen :
Het middelen toen zijn niet nodig... er is GEEN juk.
De middelen van vandaag die we ook toepassen voor het christendom volstaan ruimschoots.
Maar dan moeten ze wel toegepast worden even strikt.
Dus geen gepamper maar ook geen speciale restricties.
Uiteraard
Nogmaals... slaapwel SDX