15 september 2011, 06:58
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Een smadelijke afgang voor de NVA.
Een zuivere spitsing van BHV bereikt zonder de NVA! Wat een schande voor de NVA!!!
Dat komt ervan wanneer men het pretentieus dictatortje wil uithangen en denken dat men zich alles kan permitteren omdat men eens verkiezingen wint. Ik zou in de grond van schaamte zakken moest ik Bart De Wever zijn. Hij is zoals Dewinter: veel poeha, veel gebleit, maar weinig daden, zo is gebleken.
Een dikke proficiat daarentegen aan de onderhandelaars! Aan allemaal!!! Zij hebben getoond dat ze niet bang zijn als het wat moeilijk wordt en dat ze niet in een frietkot kruipen wanneer er moeilijke knopen moeten worden doorgehakt en men zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
De Wever bevestigt zijn belabberde faam van 'Meneerke Neen!' En hij blijft thuis zitten met een dikke 0 /10 op zijn rapport over gans de lijn. Triestig ventje.
|
Citaat:
Jan met de Pet MAASEIK, 15 september '11 om 07:21 Ongepast?
De Vlamingen zijn weeral plat op de buik gegaan. De Vlaamse regering moet hier tegenin gaan. Er wordt federaal beslist om een Vlaamse bevoegdheid uit te hollen.
ID=1044497 / GEBRUIKER=125118
3/4
J Kenis LANAKEN, 15 september '11 om 06:31 Ongepast?
Aangezien de benoemingen van de burgemeesters een Vlaamse materie is, ga ik er eigenlijk toch vanuit dat de Vlaamse regering akkoord moet gaan met deze bevoegdheids overdracht. Hoe dan ook is het akkoord alweer nadelig voor Vlaanderen. Wallonië blijft mede zeggenschap hebben over Vlaams grondgebied.
ID=1044476 / GEBRUIKER=9318
2/4
jef sneyers GENT, 15 september '11 om 05:44 Ongepast?
Of zoals Spitaals vertelde in "Le Soir" dat dit akkoord en de voorstellen van zijne vriend pedal Di Corrupto maximum zullen goed zijn om met een kwakkelende regering verder te doen tot 2014. Als ze het zouden halen????
ID=1044467 / GEBRUIKER=1255247
1/4
timberwolf Robert LOMMEL, 15 september '11 om 01:55 Ongepast?
en gelijk heb je Carl Devos... door dit te laten verankeren zal Vlaanderen telkens teruggefloten worden.
ID=1044416 / GEBRUIKER=1286930
|
De mening van de vlamingen.
|
|