Los bericht bekijken
Oud 15 september 2011, 08:58   #2275
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Alsof dat nog nodig zou zijn...
Inderdaad...

En laat dat dus duidelijk zijn:
Wie de rechtelozen durft te verdedigen tegen acties van de homosexuelen is een homofoob.

Probleem is dat, net zoals bij racisme, die term "homofobie" dus volledig wordt uitgehold.
Drama is dat vele hetero's én holebi's die ook aan de kant van de rechtelozen gaan staan wegens dat homofobie-gekrijs geeneens hun gedacht meer durven te zeggen.
Het allergrootste drama echter is het feit dat (in navolginig van de échte racisten) de échte homofoben nu door een deel van de holebi's een wapen wordt aangereikt om hun homofobie te legitimeren.

Ikzelf ben absoluut voorstander voor gelijke rechten voor alle sexuele, politieke en religieuse geaardheden.
Uitzonderingen: die geaardheden mogen de rechten van anderen niet beschadigen.

Daarom ben ik dus: tegen de ideologie van de islam, tegen* het katholicisme in zijn historische vorm, tegen dat deel van de homo's die de rechten van het kind willen afnemen, tegen het cordon sanitair, enz enz...

NADEEL: wanneer u aan de kant van de zwakkere gaat staan moet men, vooraleer men een lans wenst te breken voor die zwakkere, eerst een storm van gekrijs overwinnen: racist, fascist, homofoob, islamofoob, enz enz....
VOORDEEL: het strekt dagdagelijks tot eer dat men, eens door die rivier van krijsende bagger gewaad, aan de overkant enkel de dappersten als medestanders ontmoet.

*: hilarisch puntje: indicator (voor wie dat nog nodig heeft) van wie op dit ogenblik de media in handen heeft.
Enkel de lieverdjes van de media mogen hun eigen calimero-connotaties fabriceren.
Homo's -> homofobie
Islamieten -> islamofobie
let op:
Katholieken -> ?
kinderen -> ?

En zo kan ik nog een tijdje doorgaan...
Mocht het zo droevig niet zijn zou men het grappig kunnen vinden...