Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Een smadelijke afgang voor de NVA.
Een zuivere spitsing van BHV bereikt zonder de NVA! Wat een schande voor de NVA!!!
Dat komt ervan wanneer men het pretentieus dictatortje wil uithangen en denken dat men zich alles kan permitteren omdat men eens verkiezingen wint. Ik zou in de grond van schaamte zakken moest ik Bart De Wever zijn. Hij is zoals Dewinter: veel poeha, veel gebleit, maar weinig daden, zo is gebleken.
Een dikke proficiat daarentegen aan de onderhandelaars! Aan allemaal!!! Zij hebben getoond dat ze niet bang zijn als het wat moeilijk wordt en dat ze niet in een frietkot kruipen wanneer er moeilijke knopen moeten worden doorgehakt en men zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
De Wever bevestigt zijn belabberde faam van 'Meneerke Neen!' En hij blijft thuis zitten met een dikke 0 /10 op zijn rapport over gans de lijn. Triestig ventje.
|
BHV is niet zuiver gesplitst. ik denk zelfs niet dat het mogelijk is om het veel onzuiverder te splitsen dan nu.
De rest van uw haatproza is zelfs te beschamend om een reactie waardig te zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
|