Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2004, 00:14   #152
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky

Ik zie hier enkel simplisme is uw reactie.

Rus = Tsjetsjeen (moslim - vraag het maar aan Poetin)
Israëli = Er zijn evengoed moslims in Israël (Arabieren)
Serviër = Kosovaar (moslim)

Het opvallende is dat die twee gasten meteen gevonden werden, maar de Marokkaantjes die de joden hebben aangevallen, en één levensgevaarlijk hebben verwond door messteken, nog steeds niet gevonden werden.

Waarschijnlijk moet het Vlaams Blok eerst weer eens robotfoto's plaatsen om het politieapparaat in gang te doen schieten.
1* Waar ziet u dat ik heb gezegd dat dat géén moslims waren ?
Ik beantwoordde nl zelf die vraag al enkele posts eerder. De post waarop u hier reageert is een extract van een dialoogje ts Gorefest en mezelf.
(Die trouwens wél op een humoristische, intelligente dus gepastere manier heeft gereageerd)
2* Wilt u nu zeggen dat onze politie selectief te werk gaat en er onwil is om die marrokaanse daders te vinden? zware aantijgingen vind ik dat.
3* Als het vlaams blok over die informatie beschikt en niet overmaakt aan het gerecht vind ik dat een zware belemmering van het onderzoek.
4* Dus als zij die eerder uit populisme op hun site zet dan ze over te maken aan de politie, dan moet het vlaams blok zeker opgedoekt worden want dat zijn dan zaken een politieke partij onwaardig.
5* Als het VB echter niet over zulke robotfoto's beschikt dan getuigt uw laatste opmerking van vergedreven idiotie.
Dat laatste is de nagel op de kop.