Dit is echt de discussie weer maar eens lamleggen en verzieken.. u kreeg al verschillende keren antwoord!
Ik deel uw mening niet, voor mij betekent EEN NEGATIEVE OPMERKING OVER DE ANDER niet dat iemand pleit voor segregatie, maar wel dat er tussen verschillende groepen binnen de samenleving GEEN WEDERKERIGHEID IS omdat DIE GROEPEN DIT NIET WILLEN.
Dat BETEKENT NIET dat binnen die groepen geen individuen te vinden zijn die wel willen, en daar ook in slagen om vanuit WEDERKERIGHEID mekaar beter te leren kennen, maar OVER HET ALGEMEEN BLIJVEN MOSLIMS LIEVER OP ZICHZELF.
Hoe vaak moet ik dit nog herhalen eigenlijk?Ieder detail werd u al uitgelegd!
IEDEREEN SELECTEERT MET WIE HIJ OMGAAT, hoe ik dat noem? NORMAAL MENSELIJK GEDRAG!

Duidelijk zo?
En dan wil ik nu antwoord en graag een einde aan je getrol, hoe noem jij het wanneer moslims apart onderwijs willen, en hoe moeten Marokkanen omgaan met feministes die naar Marokko verhuizen en verwachten steeds en overal hun minirok te mogen dragen, omdat dit voor hen de bevrijding van de vrouw symboliseert?
Ik denk die vraag nu voor de tiende keer te stellen!

En nee, zeggen dat dit bij internationaal moet is GEEN ANTWOORD,omdat het gaat over WEDERKERIGHEID wat gezien DEZE DISCUSSIE best RELEVANT is!
Graag ANTWOORD OP BEIDE VRAGEN !