Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2003, 14:57   #5
Pierrot
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
M.a.w. de paars-groene coalitie houdt hier stand in deze peiling. Maar peilingen, wie hecht er daar nu nog geloof in. Ze geven misschien wel een bepaalde indicatie maar de enige echte peiling vindt plaats op 18 mei a.s. Peilingen: sinds 1994 hecht ik er steeds minder en minder geloof aan.

Jammer dat VLD dikke nekken genoemd worden (ja er zijn VLD'ers met dikke nekken net zoals bij alle andere partijen), tja de echte basismilitanten zijn dat dan ook dikke nekken, mensen zoals ik... met nog een ideaal???
Wat een merkwaardige analyse : de paars-groene coalitie houdt stand? Bekijk de drie partijen eens afzonderlijk en dan zie je dat de VLD met 1% er op achteruit gaat, dat Agalev er met 2% op achteruit gaat en dat het kartel sp-a/spirit slecht enkele procenten meer haalt dan de sp-a in '99!

En ja, ik blijf bij mijn standpunt dat de VLD dikke nekken zijn : Karel De Gucht is de meest arrogante persoon in politiek België ; Rik Daems, ondakns al zijn blunders tijdens deze legislatuur, blijft maar beweren dat hij de juiste persoon is op de juiste plaats, De Croo, ....
Uiteraard beweer ik niet dat elke VLD'er een dikke nek is, verre van maar jullie partijtop, die jullie toch vertegenwoordigt, is de arrogantie zelve!
Pierrot is offline   Met citaat antwoorden