Los bericht bekijken
Oud 22 september 2011, 16:15   #10326
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Niets anders? Vandaar dat je meer dan de helft van mijn reactie wegknipt en enkel een persoonlijke aanval plaatst.
Maakt het uit als ik je post volledig plaats (met al het irrelevante erbij?)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
ALLERLAATSTE KEER ARTI, en dan herhaal ik het niet meer.Ik keur nergens discriminatie goed.

Ik wijs idd met de vinger, zij zetten zichzelf in de kijker. Daar kan ik niets aan doen. Mag het dus niet benoemd worden? Moet het verzwegen worden?

Ik heb dat NOOIT ontkent. Ik neem geen moslims meer in dienst. En de reden is dat ik mijn bedrijf, waar ik heel mijn leven voor gewerkt heb, de job en toekomst van mezelf en van een hoop mensen niet meer op het spel zet. Ik vind dat jammer, maar ik heb geen andere keuze. Als men wat meer moeite deed om de rotte appels effectief uit de mand te halen was dat misschien niet nodig geweest. En dat is ook de reden waarom mensen steeds meer iets krijgen tegen allochtonen, en specefiek tegen moslims. En zolang men dit blijft negeren zal dat ook enkel maar erger worden en zullen...idd...meer en meer mensen iets (onterecht) krijgen tegen ALLE allochtonen, want ze halen de criminelen niet uit de mand...sterker nog, ze worden beschermd door mensen als jij.
Dit is zelfbescherming en geen discriminatie.
Allerlaatste keer illwill, BUZZ OFF, hypocriet.

Je spreekt jezelf nu al constant tegen in hetzelfde bericht.

Als je niets anders kan dan altijd dubbelnick of Arti tegen mij te zeggen (als argument wanneer je geblokkeerd zit in een discussie).
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden