Los bericht bekijken
Oud 22 september 2011, 21:35   #162
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanJanssens Bekijk bericht
O hai !

Dit spijtige forum begint meer en meer op een oeverloze praatbarak te lijken, zeer verwant aan het BE parlement. Parlement, parlare, parler, veel, heel veel geblaat en zero wol.

Ofwel doet ge er iets aan ofwel blijft ge er over zeveren. Ik vrees dat het laatste de bovenhand krijgt: bla bla en nog meer bla.

Waarop wacht ge allemaal om de oude Browning mod.1935 van uw (groot)vader eens op te kuisen ? Het K98 dat ergens nog op zolder ligt ? Die oude Sten Mk II van "in den tijd", de MP 42 ooit ergens opgeraapt samen met een paar MG 42 ? En de oude Stielhandgranaten die nog in die kist zitten, begraven onder de pereboom ?

Mijn illusie, maar NOOIT zal een Vlaming, die naam niet waardig, ooit iets ondernemen, zolang hij, volgevreten met goedkope spag bol, voor zijn TV zit samen met "zijn dikke" en zijn vette Mars-vretende kinderen die, allen samen, naar een spelprogramma voor diepe debielen zitten te kijken.

Wordt wakker, vlamingen !

Maar nee, volgende jaren U nog meer doodwerken om nog meer transfers naar de Walen te kunnen sturen,

Bende idioten !

Kthxbai,

Jan.
Het enige dat ik op mijn zolder liggen heb is een MP3 speler...

Laatst gewijzigd door freelancer : 22 september 2011 om 21:36.
freelancer is offline