Los bericht bekijken
Oud 23 september 2011, 09:18   #10343
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, door de wijze van feiten te selecteren.
Jij zegt dat zelf ook.

Je zegt wel dat die mensen niet verantwoordelijk zijn voor de daden van anderen, maar beoordeelt ze wel als groep.

Niemand? Hoe komt het dan dat er op mijn werk wel moslims in dienst zijn?

Neen, ik ben geen moslim. Jij staat blok dat je zo'n leugens moet uithalen.

Neen, ik zou geen voorrang geven aan mensen van één of andere groep.
Ik beoordeel mensen als individu.
Ik selecteer omdat het verdomme het onderwerp is. Dat is nog iets anders dan feiten verdraaien of de waarheid verdraaien.
Nogmaals welke waarheid verdraai ik?

Ja, omdat ik geen andere keuze heb. Waarom lees je niet wat ik zeg?

Lees wat ik zeg!
Citaat:
omwille van zijn 3 voorgangers ga ik dat risico niet meer nemen. Niemand zou dat doen
Zonder te weten wat ze binnen mijn bedrijf hebben gedaan weet je wel dat het bij jou op het werk ook is gebeurt? Omdat ze bij jullie nog geen slechte ervaring hebben gehad met 100% van de moslims die bij jullie aan het werk zijn? Hoeveel mensen werken er bij jullie?

Nee, ik denk dat gewoon. Mag dat al niet meer? Als ik een vermoeden heb dat jij moslim bent...geef eens de link met blok staan?

Onzin, als jij 3x iets hebt meegemaakt met personen van 1 bepaalde groep ga je het geen 4de keer laten voorkomen. En het bewijs daarvoor is dat je niet wilde antwoorden op mijn vraag over een dochter welke naar een parochie gaat, remember. En dat weet je maar al te goed.
illwill is offline   Met citaat antwoorden