Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief
Europa kan mij geen mallemoer schelen inderdaad. Ik ben een isolationist naar Zwitsers model waar tradities, talen en culturen de belangrijkste leidraad van een menselijk bestaan moeten waarborgen inplaats van het zoveelste vervelende gelul over economie, parenclubs en de statistieken van de AEX en de NASDAQ. Een primitieve cultuur als de (p)islam waar incest en gestoord gedrag integraal deel van uitmaken zie ik niet als een verrijking eerder als een culturele verarming van onze eigen tradities. De EU zie ik als een kosmopolitische instellingen die onze tradities, gewoonten en culturen wil vernietigen en de restjes ervan wil mengen allerlei inferieure groepen en volkeren om tot een saaie eenheidsworst te komen wiens enigste doel is de dictatuur van de economie in stand te houden en nadien zich te moeten bezinnen in een vreugdeloze hartaanval. Geef mij 1 reden waarom we die barbaren uit de bosporus erbij zouden moeten nemen?? Om de USA te dwarsbomen????? PEUTT.....verkeerd antwoord....de US steunt de toetreding van Turkije......
|
Europa hoèft geen kosmopolitisch project te zijn, meer nog, het is een noodzaak voor een realistisch nationalistisch of identitair project. De meer visionaire rechtse stromingen zoals La Nouvelle Droite hebben dat al door.