Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberspartan
De wever is de held van het volk, geef toe dat niet het volk verkeerd is maar dat ze hem als held beschouwen omdat ze de rest niet langer geloven. Het spijtige van heel deze zaak is dat ik hen nog gelijk moet geven, maar ik zie ze liever een beter alternatief omarmen. De media heeft natuurlijk met BDW voor een hoop sensatie en spanning kunnen zorgen, het spannende is vooral het feit dat het volk in de steek gelaten zal worden, geen nieuwe banen, langer werken, geen hogere pensioenen, minder koopkracht, meer belasting.
De held van het volk gaat dat veranderen? Ik dacht dat hij dit net ging versnellen? De NVA wil nog meer dan wat hier boven stond, ze willen het Duitse model? Ze willen dat mensen gaan werken voor 2 a 3 euro per uur, ze willen dat de overheid de mensen die 2 a 3 euro verdienen belonen met een aalmoes die uit de zakken komt van zij die 10 euro verdienen namelijk 316 euro per maand.
BDW is dus geen held maar een gevaarlijk persoon, een terorist die men beter kan laten zwijgen. Een marginaal friturist, geen held!
|
Weer de zoveelste dubbelnick zeker.
Wat een onzin zit je hier eigenlijk te spuien.