Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2011, 20:43   #84
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@Claessens

Ik vroeg u of u een veroordeling met een juridische basis kon noemen op grond waarvan Al Awlaki kon worden afgeschoten (en een aantal (ons) onbekende personen met hem).
Ik ga er van uit dat in elk land waar een legitieme regering zit de geheime en niet geheime al dan niet legerdiensten hun daden gelegimiteerd zijn door de aanwezigheid van die legitieme regering.
Je hoeft echt niet naar Amerika te gaan.
Ook Belgie heeft een afdeling met snipers en aanverwanten die zelfs een eigen website heeft waar je kan opzoeken wie er ooit deel van uitmaakte.
Wat je niet kan vinden (logischerwijze) is wie er nu deel van uitmaakt.

En gezien de wereldwijde dreiging door mensen zoals uw geliefde terroristenleider ben ik blij dat ook wij dat hebben...
En is dat volgens mij ook volkomen legitiem en... daar heeft de rechterlijke macht geen uitstaans mee.
Stel je voor dat zo een dienst voor ze mag of kan ingrijpen langs een rechter zou moeten passeren... je reinste waanzin.

Wetten die de oprichting en inrichting van die diensten regelen bestaan zijn er uiteraard wel. En nee, ik ga die niet voor jou opzoeken...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 1 oktober 2011 om 20:44.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden