Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Wel mensen, ik ben een vrouw van 60, maar ik zou in ieder geval gereageerd hebben!! Waarschijnlijk met bepaalde gevolgen, alhoewel ik veronderstel dat ook anderen mij dan zouden bijgestaan hebben.
Hoe is het mogelijk dat je kunt toezien dat een moeder En een baby mishandeld worden!!!
Als er zich iets onregelmatigs voordoet, met autochtonen of allochtonen, dan zal ik altijd commentaar geven, met het risico dat ik vroeg of laat wel eens zelf zal aangepakt worden, maar dat laten gebeuren????NOOIT
Bange, bange blanke man!!!
|
Dat is pas gesproken.
Mijn verontwaardiging zou ook groter zijn dan mijn angst. En idd met kans op zelf een pak slaag te krijgen zou die verontwaardiging nog steeds de bovenhand hebben. En als niemand die eerste stap zet naar een verontwaardigde reactie zal er niets gebeuren. Dan zit je inderdaad met bange, blanke mannen die hierboven zelfs niet onder stoelen of banken steken dat ze te laf zijn om te reageren.
|
ik zal mijzelf nog maar eens herhalen:
kom kom, laten we nu eens eerlijk zijn en niet zeveren: als 6 agressieve,met messen gewapende Marrokanen iemand lastig vallen dan ga jij alleen ongewapend hen eens zeggen waarop het staat zeker???
Ik heb trouwens geen lessen te leren van mensen zoals u: ik ben namelijk zelf met een vriend op de Rooseveltplaats in Antwerpen al eens overvallen door 3 negers gewapend met messen. Ik weet neit of u Antwerpen goed kent, maar op de Rooseveltplaats omstreeks 23u30 loopt nog heel wat volk. Op nog geen 10 meter van ons stond het vol mensen die stonden toe te kijken, en toch had ik helemaal geen wraakgevoelens jegens die mensen of vond ik hen "laf". Wat staan stoer doen op internet kan iedereen, ik ben de eerste die u graag zou zien tegen de grond gaan wanneer je als ongewapende eens even alleen tegen 6 gewapende Marrokanen gaat tonen hoe "moedig" je wel bent, de ambulance zal ik wel graag nog bellen....