Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2003, 11:24   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Quote "jawel die ken ik wel .mijn oompje heet zo...ken je hem ook al?
het kan hoor want die is bij een vlaamse vrouw terechtgekomen.
hij rijgt haar al een jaar of twee aan zijn grote lul.
het vrouwke geraakt goe gevuld."

dutch schreef:
Crimineel leuke parodie Circe, heb mij er een bult bij gelachen (nog enen). Wat de lul van Ali hier bij Niqaabje en de Imam komt doen was mij eerst niet duidelijk, maar naderhand viel mijn euro dan toch...

Dutch

wat ben jij toch zo welbespraakt zeg.
en je weet humor toch zo snel te herkennen.
je moeder is een fier mens denk ik. "

Ik snap niet wat Dutch moeder hier komt bij kijken?
Maar wat ik wel weet is dat in de "Ali" normale streken een moeder met respect behandeld zou moeten worden.Dus leef even naar de regel van de Koraan, behandel dan moeders, en dus vrouwen met respect.
Of komt de Hadith toch op het voorplan?En zijn Mohameds gedragingen ,geinterpreteerd en opgeschreven door mensen belangrijker dat het woord Allah's?

Oftewel Ali, of je bent Vlaams Blok beste vriend, of een mislukte versie van een islamitische allochtoon.
Op zijn minst een hypocriet.

De parodie van Cice is een samengaan van een kritische geest, een scherpe vleug politieke incorrectheid, wat cynisme en een hoop kennis van het dagelijkse leven.Misschien gekruid met wat zwakke humor voor sommigen.

Maar slechts 1 persoon kwam vuilbekkend hier .De potentieel geviseerde?(maar dan alleen als ie zichzelf herkende.Ik vind de jager meer mijn idool in dit vertelseltje)