Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2004, 19:28   #105
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Oriana,

Wat de superioriteit van vrouwelijke wezens betreft had Patrick Janssens toch opmerkingen ivm netwerken waar de mannen veel straffer in zouden zijn. Dat laat ik echter volledig voor zijn rekening.
Gelukkig was Filip Dewinter er onmiddellijk bij om de man terecht te wijzen. FDW zou in ieder geval veel liever met vrouwen optrekken.
Ook vrijblijvende info
Ik kan Patrick Janssens daar wel gelijk in geven.
Heb zelf jaren in een commerciële sector gezeten en ik was dat op de duur zo K..beu, al die feestjes, al die voordrachten, al die toestanden waar je naartoe móest wilde je die en die ontmoeten.
Mannen zijn daar véél beter in, die denken ondertussen ook niet aan de was en de plas en alles wat er thuis ook nog ligt te wachten
Moest ik echter toen een partner gehad hebben die het huishouden voor me deed
Ik weet dat uit ondervinding, dat P.J. daar geen nonsens verkoopt (deze keer toch niet )
Mannen kunnen veel beter keuvelen onder elkaar en in de zakenwereld is het percentage nog steeds niet 50/50 - dat is ook een reden -

En zoals ik al zei : ik heb niet beweerd dat vrouwen op alle gebied superieur waren, integendeel, ik ben niet van die mening.
Maar ook niet inferieur
Kwaliteiten liggen gewoon op verschillende vlakken en vele daarvan zijn, hoe erg wij het als beschavingsvolk ook vinden, heel makkelijk te herleiden tot de oerinstincten.

we zullen eens een typisch voorbeeldje nemen : grosso modo :
hét statussymbool voor vele mannen : hun auto - dus uiterlijk vertoon.
Wat is het verschil met de pauw die zijn veren open zet?
En ja, daarom zullen vrouwen eerder vallen voor de man mét de mooie auto dan er zelf één aan te schaffen.
Want vrouwen kopen/kiezen ZELF eerder een praktische ipv een sjieke of snelle, of zo ene met dat mooie loeiende motorgeluid. Dat interesseert hen minder.

En zo kan je heel veel herleiden.