Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson
Nee, op zich niet. Als ge dat in een wetenschappelijk, en niet in een populistisch jasje steekt, zoudt ge al een heel eind komen.
Het is heel moeilijk om een causaal verband aan te tonen tussen de twee. Een statistische correlatie valt zeker op, maar ze kunnen beiden een derde oorzaak kennen, of er kan nog een hele stap tussen liggen.
Het openen van draden over het criminele gedrag van allochtonen is contraproductief en neigt dus voor mij wel naar racisme, al ervaart gij dat helemaal anders, blijkbaar.
|
Dat maak jij er weer allemaal van. Ik zeg hier 1 enkele zin, that's it. Ik vertel een FEIT mijn beste, niet meer en niet minder. Wetenschappelijk? Ik denk dat er al voldoende feiten door studies bekent zijn om dat simpelweg aan te tonen. Ik heb het nergens over verbanden, oorzaken of iets anders. Vanuit een forum kun je niets oplossen. Dus je bent hier even productief als mij.
Ok, NEEN dus. Dat mag gezegt worden en het is een feit. Zover zijn we eindelijk al.
Stap 2
Teveel criminele feiten worden gepleegd door allochtonen...dat is een feit. Deze feiten worden dagdagelijks gepleegd en zijn van verschillende aard.
Mag dat gezegt worden en is dat rascistisch of niet?