Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Jammer dat VLD dikke nekken genoemd worden (ja er zijn VLD'ers met dikke nekken net zoals bij alle andere partijen), tja de echte basismilitanten zijn dat dan ook dikke nekken, mensen zoals ik... met nog een ideaal???
|
Hoe je nog basismilitant van de VLD kan zijn in deze tijden begrijp ik echt niet. Wat jullie op het congres democratisch beslissen over de monarchie en het confederalisme, wordt de volgende dag al verworpen in de Kamer door De Croo, door Verhofstadt "compleet onzinnig" genoemd (waarbij hij meteen aankondigt er niet aan te denken het uit te voeren) en door Dewael een "etiketje" genoemd.
Dat zijn dus drie partijgenoten van u. Hoe je zulke mensen nog steeds steunen kan, moet je mij toch eens uitleggen!
|
Ik steun mijn partij in moeilijke en goede tijden, ten allen tijde! En dat Decroo, Verhofstadt dit onzinnig vinden of verwerpen is hun goed recht, zo hoort het in een democratische partij, ze hebben het recht te zeggen dat ze het niet eens zijn met een beslissing. Persoonlijk heb ik het ook wat moeilijk met bepaalde zaken die daar beslist zijn, maar het is beslist door een meerderheid, ik leg me er bij neer.
Ik ben en blijf VLD'er, ik verloochen mezelf niet.