Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2011, 00:47   #448
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
99,9% van alle eekhoornposts zijn puur leedvermaak. Dixie is één van de grootste forumracisten. Circe dan weer mag hier dag en nacht uithalen naar vreemdelingen en bevolkingsgroepen. Savatage de grote zionist heeft nog zitten lachen met Palestijnse slachtoffers. Eigenzinnig kan het weer niet laten om persoonlijke aanvallen te typen en besluit dan maar dat 'de islam' den boosdoener is (wat best wel achterlijk is). En ik mag mijn mening niet neerpoten. Straf. Van mijn part vallen de zionisten dood. Ik zal er alvast niet van wakker liggen. Hoe opvallend dat net de grootste harteloze, hypocriete, racistische idioten hier de boel op stelte zetten. Had een moslimkind het leven gelaten dan schreven ze iets heel anders. Typerend voor het klootjesvolk.
Persoonlijk heb ik nog nooit gelachen als men mij over een kindermoord vertelde...Ongeacht de afkomst, kleur enz van dat kind.
Ik vind je wel bijzonder hardvochtig. Ondanks je manifeste godsdienstwaanzinnigheid had ik dat niet verwacht van jou, ook al omdat je met kinderen werkt...Dat jaagt me wel een beetje angst aan nu...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden