Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Moondog Jr (Zitta Swoon) vind ik dus echt niet te harden. Diene Stef Kamil Carlens is een idioot.
Verder snap ik nog altijd de commotie rond Metallica niet zo goed. Nothing else matters en the unforgiven valt nog te pruimen, maar de rest van hun liedjes, daar vind ik dus helemaal niets aan. Heb ze ooit eens aan het werk gezien op werchter waarbij ze gewoon hun nieuwe CD St Anger aan het spelen waren. Rotslecht en ben dan maar naar de tent gevlucht. Neen, ik snap het niet.
En nu is het wachten tot iemand mij neersabelt.
|
Ik

.
Het eerste Metallica album is goed, maar niet speciaals. Gewoon een jeugdige band die hun sound zoekt enkele goede nrs maar ook veel rommel
Ride The Lightning, Master Of Puppets, ...And Justice For All => ronduit subliem alle 3 de albums vervelen hun seconde
Metallica of 'The Black Album' een album met uitstekende productie 'simpele' riffs maar helaas staan er veel stinkers op toch staan er enkele meesterlijke songs op ik denk hierbij aan The Unforgiven, Nothing Else Matters, Wherever I May Roam, My Friend Of Misery, The God That Failed. Metallica was een van 's werelds grootste bands geworden na de release van The Black Album
Load en Reload: Zwaar onderschatte albums. Zowel muzikaal en tekstueel zijn die albums absolute top. Load en Reload vervolledigen mijn top 5 van favoriete Metallica albums.
St. Anger: De terugkeer van een band vol energie. Na de moeilijke zijn ze terug en hoe. Wat een krachtig experimenteel album. Ik vind St. Anger fantastisch, helaas is het album bij velen niet in de smaak gevallen

.
Death Magnetic: Rick Rubin achter de knoppen dat moet wel goed gaan zeker

. Forget it. Death Magnetic is het slechtste album dat Metallica ooit heeft gemaakt. Gitaarriffs in overvloed, maar songs zonder een lijn in, geen enkele memorabele riff neen dat is ongeïnspireerde rommel. The Day That Never Comes de promotiesingle van het album beloofde veel goeds. Riffs in overvloed, slecht drumwerk neen hopelijk maken ze geen zo'n stinker meer.