Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
De kiemen liggen er al: de vrouwen hier zijn maar sletten. Nog een paar afwijzingen en dan krijgen we praat als "die wijven hier hebben te veel streken, ze zijn niet gedienstig genoeg ...". En dan ben je vertrokken. Ik raad je aan ze te zoeken in Azië, want zoals de grote Ray Van Mechelen als zei: "Met die Russinnen heb je niks dan last".
Sinds wanneer ben ik een groene misschien? Ah ja, wacht, in je kinderlijke beeld van links en rechts is iedere linkse (merk op dat jij het bent die bij iedere post van mij begint te zeiken over linkse Steve, ik weet van mezelf best dat ik geen linkse van de rechte lijn ben, gelukkig maar) een Tevadragende, bomenknuffelende hippie. Ik begrijp dat het je moeilijk valt zelf af en toe eens na te denken over politieke thema's en daarom afwijkende meningen categoriseert als hypocrisie. Dat komt wel vaker voor: Ik vergeef je dat wel, het is ook allemaal niet zo eenvoudig.
Dat allemaal gezegd zijnde belanden mijn batterijen niet in de vuilniszak door een of andere groot politiek principe, maar uit pure luiheid. Sue me.
|
Allez proficiat...2 blaren ver en we zijn al de 'ander' aan het bespreken..t'was te denken dat zelfrelativering niet lukt hier..
Ik wil gewoon iedere homo die hier seffens komt posten dat em 'oh zo sympathiek is en zéér sociaal is zonder tekortkomingen' onder zijn hol sjotten..das mijn tekortkoming..