Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2011, 20:16   #689
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Okee, even pragmatisch.

Je stapt een huisarts binnen en je praat enkel over die pijn in je ruggengraat,
je vertelt helemaal niks over andere problemen of medicatie, je verzwijgt al je doktersbezoeken en je uz's van de voorbije maand en je oppert zelf geen enkele maar dan ook geen enkele hypothese. Geen verhalen over zware metalen, chinees eten, of wat dan ook.

Gewoon de naakte feiten.
Hier doet het pijn als ik dit en dat doe.

Als het een geknelde zenuw is, dan wordt hij toch binnen de tien minuten ontdekt nu ?
Check for hernia door met mijn benen te spelen. Enkel met mijn rechterbeen leed tot onuitstaanbare pijn in mijn rug / zenuw in mijn rug die uitstraalde.

Maar ja je hebt gelijk. Nu de pijn op en in mijn hoofd is momenteel ook ontzettend.
Damn it ... ik denk dat ik gewoon alle symptomen eens op papier moet gaan zetten. Gewoonweg echt alles. En inderdaad zwijgen over hypotheses die "verdacht" zijn.
Al is het zwart op wit bewezen dat Genk-Zuid en afval opstoken ... Hoe het 's nachts thuis ruikt... Het lijkt alsof je in een schoorsteen hangt met je hoofd.

Probleem met gewoon binnengaan zonder iets te zeggen zorgt voor ct's...

Als het niets wordt zal trial and error moeten denk ik. En de (hoofd)arts vandaag zei me iets belangrijk: praat in termen van hier en daar pijn, gebruik geen wetenschappelijke aanduidingen of lichaamsdelen. Hij heeft gelijk...
Ik denk dat ik door die reden mijn endometriose ook verborgen hield.

En misschien toch maar eens naar een psy voor symptoomperceptie want dat is echt wel een probleem geloof ik.