Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2011, 14:35   #13
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
De meeste mensen hebben het nog niet begrepen, maar als Dexia omvalt, is dat door Griekenland.

Nu griekenland is nog niet failliet en toch valt dexia om ?? Waarom, omdat die 90miljard schulden aan PIGS landen 50% verminderd zijn in waarde. Dus wij mogen met ons allen 30miljard betalen. Men spreekt van de schulden van Griekenland voor 50% in waarde te verminderen.

Nu hoe betaal je als belg 30miljard, door gewoon 3 maand loonbeslag en dit geef je aan Griekenland. Wij krijgen hun schulden bij onze schulden. 10% van onze schulden komen nu van Griekenland;

Ik kan het volgende aanraden: ga voortaan naar griekenland, en herinner alle sympathieke grieken dat jij als belg 3 maand mag gratis werken om hun schulden af te lossen. Vermoedelijk zal hij u een fles griekse wijn op tafel toveren, om samen uw verdriet door te spoelen. Maar in elk geval, het minste dat de grieken kunnen zeggen tegen hun rijke nonkel belg, DANK U WEL !

Voorlopig zie ik ze daar hun eigen kot in brand steken als het ware, en allemaal staken en stoppen met werken... EN in feite zouden wij moeten staken tegen de grieken. Zijn wij weer die brave belgen ??
als Belgie inklapt tgv Dexia is dat vooral door de houding en het bedrog van de Fransen (en de Belgjes met hun onkundige politici die erin tuinden)

al lijkt het mij kortzichtig vd fransen ... tenzij ze in tweede instantie een failliet B nog goedkoper willen inlijven.

Vlaanderen heeft belachelijk onbekwame politici.
Anna List is offline