http://m.standaard.be/sp/artikel.xht...tentid=2051353
Zoals het artikel zegt; 17 jarige vrijgesproken van poging tot doodslag wegens niet voldoende bewijs.
Het hele gebeuren is wel gefilmd en de gezichten zijn te herkennen op de beelden. Dit groepje begint doodleuk amok te maken met een bulgaarse student. Deze kan niets doen en wordt 6m naar beneden gegooid.
De dader is al een bekende bij het gerecht.
Ik kan er gewoon niet meer bij...
Iemands leven verwoesten en er niet voor gestraft worden.
Die bulgaarse jongen is gedeeltelijk doof en blind en dat uitschot dat hem dit aangedaan heeft loopt hier rond. Men zegt wel dat men niet cowboy mag gaan spelen en het recht in eigen handen nemen, maar toestanden als deze gaan echt niet door de beugel.
Nogmaal het bewijs dat men hier alles mag, maak maar ruzie, maak jongeren gehandicapt voor hun leven, je krijgt toch niets. Hell, je krijgt zelfs een leefloon en allerhande maatregelen ter bescherming van de minderheden!
Ik hoef niet te vermelden dat het weer afrikanen zijn. En ja ik zeg duidelijk weer.
En ik zie er al verscheidene afkomen met hun toestanden van: waarom weer die huidskleur en dit en dat. Het is gewoon zo... 1/3 op 3000+ gevangenen is illegaal hier! Dit aan €100 dag, het is gewoon verspilling. Vliegtuig op, afzetten in eigen land en gedaan ermee.
Mensen die nu komen zeiken van mensenrechten en kansen; wat als het uw zoon was? Uw zoon blind en doof door jongeren die hun plezier vinden in vechten en mensen pijn doen. Uw zoon zonder pardon op de metrosporen gegooid? Gaat u dan ook zo begripvol zijn?