Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2011, 18:39   #964
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
sarcoidose kan psychose veroorzaken trouwens, wat kan verklaren waarom men hoorns uit z'n hoofd ziet groeien.
LOL.

Dat is al meer dan een half jaar tot een jaar geleden.

Het ging eigenlijk meer om grote schilfers die "verticaal" ipv horizontaal groeide. Ze gingen dus niet netjes op de hoofdhuid liggen maar stonden ipv daarvan er haaks op. Best een rare ontdekking, maar horens waren het godzijdank nog niet. Het was maar één klein plekje met van die schilfers, die dus ook weg waren nadat ik er cortisone op smeerde. Ik kreeg sowieso altijd als tip dat ik cortisone moest opsmeren van zodra het hopeloos werd.

Nu ja, om al dat geschilfer te bedekken een gekwetste hoofdhuid beginnen te verven is ook niet zo slim natuurlijk. De kapper zei me eens: "euh dit is eigenlijk compleet onverantwoord".

Mijn eigen huisarts gaat nu zelf voor een vorm van anorexia en chronisch zuurstoftekort door het niet aanwezig zijn van reserves in het lichaam met alle gevolgen vandien. Ik heb nog steeds enorm pijn op mijn borst. Alles is te veel nu. Net witloof met kaas en ham gegeten.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 oktober 2011 om 18:40.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden