Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2002, 11:44   #5
Moi
Provinciaal Gedeputeerde

Moi's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niet gezegd dat er GEEN slimme kleurlingen zijn! Ik heb gezegd dat de geschiedenis bewijst de ALGEMENE ongelijkheid bewijst. Bv. tot 1936 hadden de Ethiopiërs en de Italianen toch evenveel kansen gehad zich te ontwikkelen? Ze kwamen pas in 1936 met elkaar in aanraking, en wat er toen gebeurde weet u wel. Ik heb ook niet gezegd dat we ze niet dezelfde rechten moeten geven of zo. Natuurlijk moeten deze mensen dezelfde kansen krijgen! Alleen gaat dit niet zoals het nu is. We moeten deze gebieden herkoloniseren OPDAT ze dezelfde kansen zullen krijgen. Natuurlijk zijn er grote fouten gemaakt tijdens de kolonisatie, en die kunnen we niet goed praten; maar nu is het nog veel erger. Ze komen als het ware naar hier om overheerst te worden! Hebben miogranten in België stemrecht? Neen, en toch komen ze naar hier! Van mij mogen ze ook nog eens stemrecht hebben in deze geherkoloniseerde gebieden (en als deze gebieden deel uitmaken van België, dan ook hier); maar er moet een zodanig grote controle op zijn dat het niet meer kan zoals het nu IS!
Moi is offline   Met citaat antwoorden