Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2011, 18:27   #55
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Mijnheer Dominique Hellin citeerde dit niet op dit forum, hé smiley.
En dan ?

Citaat:
Dat is weer iets heel anders dan wat je net beweerde, maar nog altijd verkeerd.
Helemaal niet en ook niet verkeerd. Iedereen kan het nalezen.

Citaat:
Dat doet er niets vanaf dat "alle meldingen die daarover binnen komen gaan over allochtonen" een leugen is.
Dat alle meldingen daarover ( die uit die multiculturele wijk) binnen komen over allochtonen gaan zie ik niet als een leugen waarom jij wel ?

Citaat:
je geeft immers zelf toe dat er ook autochtonen zijn die criminele feiten plegen
Autochtonen plegen geen criminele feiten in allochtone wijken. Tevens plegen autochtonen veel minder criminele feiten dan bepaalde allochtonen. Ik herhaal hier nogmaals hetgeen ik eerder heb gezegd. Iets wat totaal anders is dan wat jij hier zegt.

Citaat:
Je neemt nu dus afstand van de uitspraken die je citeerde "En dat Allochtonen geviseerd worden, wel het kan niet anders"
Ik neem daar helemaal geen afstand van.

Citaat:
Je vertelt zelf dat er ook autochtonen zijn die criminele feiten plegen; dan is "alle meldingen die daarover binnen komen gaan over allochtonen" een leugen.
Helemaal niet.

Citaat:
Heb je dat al gedaan?

Je hoeft je vermoeden niet te herhalen, ik vraag welke logica jij daarvoor volgt?
Ik heb je een artikel voorgeschoteld waaruit blijkt dat die dealers uit Nederland en Frankrijk komen. Je hebt het zelf toegegeven.
Dat weet ik niet, en dat weet jij ook niet.
Je moet gewoon stoppen met veronderstellen en logisch beginnen nadenken. Een autochtoon is geen buitenlander.

Citaat:
Mijn nichtje van 26 zal blij zijn dat je haar bij de oudjes rekent.
Er zijn nu eenmaal mensen die zich overal thuis voelen aangezien zij niet anders weten. Uw nichtje is dan ook 'multicultureel' opgevoed in tegenstelling tot de oudjes die destijds betere tijden hebben gekend.

Citaat:
Ik dacht dat het hier over de Zwevegemsestraat in Kortrijk ging.
De problemen in de multiculturele wijken zijn overal dezelfde.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2011 om 18:27.
smiley is offline   Met citaat antwoorden