Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2011, 20:00   #60
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat jij hier met die uitspraken komt aandraven. En je dan verstopt achter 'dat zijn mijn woorden niet'.
Niks verstoppen. Gewoon aanduiden dat de woorden afkomstig zijn van iemand die in Kortrijk woont na uw opmerking dat ik het niet kan weten aangezien ik niet in Kortrijk woon.

Citaat:
Tochwel. Daarnet beweerde je nog "Zoals jij want volgens jij gaat het over autochtonen en niet om allochtonen."
Jij beweerde dat ik niet kon aantonen dat jij nergens beweert had dat het om autochtonen gaat en dat het controleren van allochtonen daarom tijdverlies is, iets wat ik wel degelijk kon aantonen.

Citaat:
Je moet die bewering niet aanpassen.
De bewering was "alle meldingen die daarover binnen komen gaan over allochtonen"
Dat klopt dus.

Citaat:
Niet dus, want ook autochtonen plegen criminele daden. Dat heb je zelf toegegeven.
Niet in allochtone buurten

Citaat:
Het is geen allochtone wijk, het is een multiculturele wijk, waar allochtonen en autochtonen wonen.
Autochtonen hebben daar niks (meer) te zeggen

Citaat:
Sta je nu achter die tekst die je citeerde of niet?
Natuurlijk

Citaat:
Je vertelt wel dat er ook autochtonen zijn die criminele feiten plegen.
In post #47.
In niet allochtone buurten en veeeel minder dan allochtonen (altijd in groep) vandaar dat het zo opmerkelijk is. Vandaar dat mensen iets tegen sommige allochtonen krijgen. Zij veroorzaken een grote overlast en vertonen niet alleen een gebrek aan burgerzin.

Citaat:
Met allochtoon bedoelde je buitenlander.
Als je buitenlander bedoelt, schrijf dan ook buitenlander.
Een buitenlander uit buitenlandse multiculturele wijken. In beide gevallen spreken wij over allochtonen niet over autochtonen zoals jij beweert.

Citaat:
Daar gaat het niet over.
Over de autochtonen die er wonen, beweerde je "Oudjes die niet weg kunnen anders waren zij daar al lang vertrokken".
Niet dus.
De uitzondringen bevestigen de regel. Uw nichtje kan net als luckas vandertaelen later nog altijd van gedacht veranderen.

Citaat:
Blijkbaar niet.
Kom je nu eens af om een kijkje te nemen. Dan kunnen we eten bij "le metis". Kan je zijn verhaal ook horen, en zeer lekker eten.
Ik ken Kortrijk ik ben er al verschillende keren geweest. Al was de laatste keer dat ik er geweest ben 2003. Na verschillende reacties van inwoners gelezen te hebben is het er niet aangenamer om leven op geworden, Kortrijk is 'multicultureler' geworden zullen we maar zeggen. Om lekker te eten hoef ik ook helemaal niet in een multiculturele buurt te zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2011 om 20:13.
smiley is offline   Met citaat antwoorden