Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2011, 22:33   #1186
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Dit zijn dus de nieuwe in mijn hals.

De drie "grote" op een rij zijn de verheven "patchen" die aan de bovenkant dus vrij schilferig zijn of toch geen effen huidoppervlak hebben. Deze heb ik nooit echt op mijn romp gezien dat ik weet trouwens. Het is niet uit te sluiten dat ze op mijn rug hebben gestaan (nooit gecheckt), en op mijn schouders was de uitslag voelbaar.

Het kleintje onder de middelste van de drie is een rood vlekje zoals ze meer en vaker voorkomen... deze hebben al overal gestaan, muv mijn buik (zover ik weet).

(De bruine vlekjes zijn gewoon moedervlekjes of iets dergelijks die er altijd al stonden, net zoals het levervlekje op één van de bovenstaande foto's. Daar gaat het dus niet om.)

En of mijn menstruele cyclus is plots heel erg verkort, of er bloedt iets anders (bv nieren? microscopisch bloed in urine in Brussel...).

Ik heb een serieus probleem, niet? Zij het psychisch (als dit door stress of aanverwanten komt ...), zij het lichamelijk.
Morgen zal ik het wel weten vermoed ik.

Een eventueel dermato-consult kan ik best goed voorbereiden voordat ze weigeren te kijken wegens hypochondrie/hysterie/... en niet met al te vergezochte hypotheses afkomen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  SAM_0969.JPG‎
Bekeken: 252
Grootte:  314,7 KB
ID: 83360  

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 oktober 2011 om 22:39.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden