Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
En dit in tegenstelling met de 4 gekaapte vluchten die alle protocollen overtraden...
|
Idd, luister (jullie) eens naar iemand die het moet weten.
(
voor denials verboden, of ze zullen het straal negeren zoals altijd.

)
En ik met mijn langjarige werkervaring met (dan wel militaire) luchtverkeersleiders (Nato) kan dit alleen maar bevestigen.
Militairen moeten trouwens (ook direct op knopdruk) met burgers tesamen werken betreft luchtverkeersveiligheid (naast strikte procedures), of denken sommige denials onder jullie dat ´lucht-verkeerslichten´ het (militair-burger-gemengd) luchtverkeer driedimensioneel gaat regelen van 5 m tot 1x.000 meter ?
FAA en NORAD (EADS) gebruiken
dezelfde identieke radars en netwerk.
Citaat:
http://www.fas.org/nuke/guide/usa/airdef/arsr-4.htm
ARSR-4 Air Route Surveillance Radar
The Joint Surveillance System is a network of long range surveillance radars, primarily operated and maintained by the Federal Aviation Administration (FAA), but providing communication and radar data to both FAA and USAF control centers. The newest long-range search radar in the Joint Surveillance System (JSS) that has recently been fielded is the Air Route Surveillance Radar Model 4 (ARSR-4). Providing air defense and air traffic control for the continental United States, Guam, and Hawaii, forty joint radar sites were installed during the 1992-1995 period. The ARSR-4 was fielded through a $1 billion Congressionally mandated joint FAA and Air Force program, and each station costs over $12 million.
|
alle 4 gekaapte vluchten werden gevolgd door opsporingsradars van dat 3 D-type zie tabel 1 Mishap outline met de FAA/USAF radar-ID van dezelfde ARSR4-radars:
Citaat:
http://nuke.crono911.org/LinkClick.a...bid=99&mid=505
MEMORANDUM FOR FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION (FBI)
FROM: 84 RADES/CC
7976 Aspen Ave
Hill AFB UT 84056-5846
SUBJECT: Radar Data Analysis of East Coast Terrorist Activities, 11 September 2001 (World Trade Center, Pentagon, Pittsburgh PA).
At the request of the Federal Bureau of Investigation (FBI), the 84th Radar Evaluation Squadron (84 RADES) analyzed data from US Air Force (USAF) radar sites with coverage on the four commercial aircraft used in the recent terrorist activities against the United States. Table 1 provides a mishap outline. :
|
[Kindergartenmodus for denials]
Als een gekaapte Boeing -die alle veiligheidprotocols aan zijn laars lapt- op een absurde hoogte van 700 voet (afgelezen op het radarscherm) dwars door Manhattan vliegt en plots de blips op al die radarschermen (FAA en EADS) verdwijnen... ja dan zegt Jantje luidop tegen de juffrouw "diene zot is zeker tegen zoonen hoooogen dikke tooren in ´t stad gevlogen".[/Kindergartenmodus for denials] 