Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Jawel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Aangezien Dinosaurus uit een ander tijdperk afkomstig is, lijkt mij het maken van onderscheid tussen Dinosaurus en anderen objectief en redelijkerwijs a posteriori is er geen sprake van directe discriminatie.
|
Dus het is objectief en redelijk maar niet gerechtvaardigd?
|
Is afkomstig zijn uit een ander tijdperk en behoren tot een andere diersoort (de dinosaurus) geen objectief en redelijk onderscheid dat kan gemaakt worden, volgens u? Volgens mij wel en bijgevolg is het dan ook gerechtvaardigd om een dinosaurus anders te behandelen dan een mens.
Dus het is objectief en redelijk en net daarom is het gerechtvaardigd.
Citaat:
Dat is toch duidelijk zou ik denken. Zij hebben vroeger ergens anders gewoond. Dus kunnen wij (volgens u, zie boven) op basis van de vierde dimensie, een objectief onderscheid maken tussen deze mensen en zij die hier wel altijd gewoond hebben.
|
Ten eerste is uw vergelijking vals aangezien de ene afkomstig is uit een ander tijdperk terwijl de andere in hetzelfde tijdperk leefde, maar gewoon op een andere plaats. Ze leefden met andere woorden helemaal niet in een andere tijd! Ten tweede zou het consequent doortrekken van uw houding ertoe leiden dat mensen hun ganse leven op één en exact dezelfde plaats dienen te leven en wonen.
Citaat:
Ik vind het anders een zeer humoristische discussie.
|
Het zou maar erg zijn indien dat niet het geval was. 
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|