Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2011, 01:12   #75
Garlin
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het zijn niet de overtreders die beloond worden, maar deze die het goed doen.

Dit heet dus goed gedrag belonen (wat beter werkt), ipv slecht gedrag bestraffen (wat in dit geval niet werkt).
We zijn toch niet met hondjes bezig he zeg...

Voer maar in die regel, en voor je het weet steelt men niet enkel koper van de treinsporen om te kunnen verkopen, maar word je wakker en is je houten tuinschutting weg, je voordeur, alles wat je niet met 500 kilo beton hebt vastgemaakt en kan afgebroken worden... Nog een beetje en men gaat die mensen 2€ geven elke keer ze willen stoppen aan een rood licht....

Ik stel binnenkort voor dat alle mannen in onze gemeente op de criminele toer gaan, binnen 5 jaar worden we dan blijkbaar betaald om geen crimineel meer te zijn... Ik begin alvast een prijslijstje uit te werken, hmm, hoeveel om iemand niet te verkrachten? Benieuwd hoelang het gaat duren voor ik betaald word om mijn belastingen NIET te betalen....
En het is niet nieuw he, elders bestaan groepen die dat al doen op een andere manier : Ge wilt uw winkel hier openen? aha, zoveel voor 'bescherming'... Daar is dan ook een woord voor, namelijk 'afpersing'.... Alleen gaat men in deze de maatschappij afpersen, sterker nog de bevoegde instanties bieden het zelf aan...

'We do negotiate with hostage takers, in fact, we want to negotiate, and we will gladly pay'... why do we have so much hostage situations... hmmm i wonder....

Laatst gewijzigd door Garlin : 31 oktober 2011 om 01:20.
Garlin is offline   Met citaat antwoorden