Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2011, 15:06   #105
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Vind je die complottheoriën dan zelf niet overdreven? Het is paranoïde gezwets, erg kinderachtig. NVA'ers zijn slechte verliezers.
Ik vind die theoriën niet te overdreven. Volgens mij hebben ze de koning niet moeten ensceneren. Dit is vanzelf gegaan. Het was te verwachten dat hij een speech ging geven met een sterke boodschap Ook staat het als een paal boven water, dat de koning en zijn entourage, de N-VA te weinig aan zet hebben gelaten in de laatste 500 dagen.
Verder zijn de klassieke partijen op een bepaald moment gezwicht voor de PS en CDH en zijn ze met veel show en geblaat de burger een rad voor de ogen beginnen draaien. Ze hebben hierbij wel hun kiesprogramma moeten verraden. Maar dit laatste is blijkbaar bij vele mensen geen probleem.
Complottheoriën noem ik dit niet, eerder natuurlijk gedrag van de klassieke partijen, die na al die jaren gewoon hun wanbeleid willen voortzetten en zich gedragen zoals ze zich altijd gedragen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 31 oktober 2011 om 15:25.
Dirk A is offline