Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2011, 22:19   #303
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, we doen gewoon zuinig aan, gebruiken alleen LED en spaarlampen, hebben geen TV en alle electrische huishoudapparaten zijn A+ of beter.

En de metaalwerkplaats is mijn hobbyruimte. Geen bedrijf.
Dit is een prachtige reactie.

Hiermee geef je prachtig je wereld visie weer, je idee van, ik weet het beter als jullie, omdat ik het zelf doe.

Maar enkele woorden als, geen tv, verklaren genoeg. Wil je nu echt een wereld hebben als belgie waarin niemand nog een tv mag hebben? Als jij het zonder kan, waarom de rest niet?

Alleen led apperaten en spaarlampen. Wat doe je met de mensen dewelke deze niet kunnen aanschaffen? Is gelijk een groene stelling, vlieg allemaal bussiness class, dan betalen jullie meer voor het millieu. Wat doe je met de mensen dewelke gedwongen zijn om gewoon economy te vliegen?

En, een metaalwerkplaats, in je oorspronkelijke bericht, niemand trapt erin dat je dat nu ineens veranderd naar een hobby ruimte. Bij metaal werkplaats, iedereen denk aan een ruimte vol met electrische machines, waar tientalle (KMO) mensen werken.

Zo kan ik zeggen dat ik een restaurant heb (keuken), met een aansluitend overdekt zwembad (mijn badkamer), en een bed&breakfast (heb een gastenkamer en ik geef eten aan mijn vrienden). Ik hoop dat de belastingen niet volgen, want dan heb ik ook klein bedrijfscomplex (mijn studeerkamer), met eigen biblioteek (staan verschillende boekenkasten). Heb ook een wijnkelder op de perfecte temperatuur (frigo met witte wijn) en .......
flatliner is offline   Met citaat antwoorden