Los bericht bekijken
Oud 1 november 2011, 00:12   #26
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Elkaar nemen ... lol, zo'n taaltje.

Je hebt wel gedeeltelijk gelijk.

Er moet een beetje wederzijds begrip zijn: ontmoetingsplaatsen om vrij contacten te leggen om te seksen (en of je dan thuis 'anders' zijt of niet, heeft geen belang) moeten er zijn;
maar sommige plaatsen moeten ook vrij zijn van 'ontmoetingsdruk'. (niet van 'ontmoeten' hé ... je mag/kan overal de medemens aanspreken om ... vriendelijk te zijn ...)

(ik ben zo eens per ongeluk gestopt op een parking langs de autosnelweg, die blijkbaar gebruikt werd als ontmoetingsplaats voor homo's ... en ik had dat nog niet direct door ...
maar ik kan me inbeelden dat bravere medeburgers daar erg van schrikken; en ik kan me inbeelden dat bioscoop-uitbaters hun bravere klanten niet zo graag laten schrikken)
(dedju, er mankeert iets aan mij zeker ? Ik werd - redelijk lang geleden - ook nog eens aangesproken in het centraal station van Brussel, door een redelijk schone madam, met zeer lage stem : "zeg schat, hedde geen 20 frang voor mij ?" En ik had ook pas tien seconden later door dat het geen echte madam was.)

Ik wilde enkel maar beargumenteren dat seksuele betrekkingen iets zijn voor in de slaapkamer of voor in de private sfeer. Ik ga het gewoon met een concreet voorbeeldje stellen: zou jij het leuk vinden als jouw 8-jarig zoontje naar de toiletten in de cinema gaat en daar twee potige homo's in actie op de toiletten bezig ziet of hoort? Ik dacht van niet en ik hoop de meeste mensen niet van dit forum. We hebben hier te maken met openbare zedenschennis, of dat nu onder homo's, lesbo's of hetero's gebeurt, dat maakt me niet veel uit, maar het kan niet !

Naturisme is uiteraard helemaal iets anders, daar wordt het naakt zijn geheel losgekoppeld van het seksuele. Er is overigens geen enkel onderzoek aangetoond dat naturisten meer vatbaar zijn voor 'misbruik' dan mensen met textiel aan. Wel is het zo, dat weet ik van leeftijdgenoten wier ouders ook naturisten zijn, dat vele jongeren tijdens hun puberjaren liever niet meer mee gaan met mama en papa of de hele familie naar de naturistencamping of het strand. Dat is dan ook begrijpelijk en ik vind dat ouders deze keuze dan ook moeten respecteren. Vele van die mensen maken daar eens volwassen opnieuw weinig problemen van en gaan dan terug mee naar hun naturistenplaatsen.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden