Los bericht bekijken
Oud 1 november 2011, 07:29   #23
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter Bekijk bericht
Er is genoeg bewijs dat er in Libië geen tegenspraak van het regime werd getolereerd.

Dat gebeurt elders ter wereld ook, zelfs in België. Hier word je gewoon opgenomen in de psychiatrie.

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de lijst van crimes van Gaddafi en dan kom ik bij Lockerbie, de discotheek in Duitsland, een agente in Engeland die werd doodgeschoten aan de Libische ambassade en mensen die zouden verdwenen zijn in Libië die tegen Gaddafi waren. Maar dat zijn allemaal maar verdachtmakingen, echt hard heeft men dit nooit kunnen maken en dit is allemaal voor 2000 gebeurd.

Men durft dan Gaddafi nog te verwijten dat de mensenrechten in Libië niet gerespecteerd worden. En dat zegt men vooral na de protesten begin dit jaar waar het leger van Gaddafi hardhandig op reageerde. Omdat dit voornamelijk leden waren van Al-Qeada en ander terrorist die van de situatie in de buurlanden gebruik maakten. Iets waar Al-Zawahiri nog heeft toe opgeroepen. Gaddafi wou een wapenstilstand ! De rebellen en NATO wouden hierover niet onderhandelen !

Als ik dan zijn laatste communiqué met de wereld lees zie ik hier een oproep tot burgerzin en burgers die zelf denken en initiatief nemen. Net wat er nu wereldwijd onder de jongeren aan het gebeuren is. Toch raar in een regime
dat geen tegenspraak duldt.

http://www.youtube.com/watch?v=2hgPyK6s3Bs
kameleon is offline