Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
? Bron
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=31
Citaat:
Leugens ? Ik schrijf geen leugens. Ik zal jouw tekst hier dan nog eens quoten.
Iedereen die dit leest maakt daaruit op dat jij zit te veronderstellen dat de dealers autochtonen zijn en dat het controleren van allochtonen daarom gewoon tijdverlies is voor de politie.
|
Iedereen die dit leest begrijpt dat ik bedoel dat het tijdverlies is om allochtonen te viseren en te controleren i.p.v. de dealers op te pakken.
Bewijs : de dealers zijn er nog steeds.
Hoe begrijp jij :
"Ik heb er me nergens over uitgesproken of die dealers allochtoon of autochtoon zijn. Ik veronderstel dat er zowel van allochtone als van autochtone afkomst zijn."
Citaat:
Inderdaad en iemand van Kortrijk kan het weten
|
"Alle meldingen die daarover binnen komen gaan over allochtonen" is één van die leugens.
Hier
Jij beweerde dat ik niet kon aantonen dat jij nergens beweert had dat het om autochtonen gaat en dat het controleren van allochtonen daarom tijdverlies is, iets wat ik wel degelijk kon aantonen.
Terwijl ik vroeg waar je gelezen hebt "Zoals jij want volgens jij gaat het over autochtonen en niet om allochtonen."
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=46
Ik schreef er expliciet bij "Ik heb er me nergens over uitgesproken of die dealers allochtoon of autochtoon zijn.
Ik veronderstel dat er zowel van allochtone als van autochtone afkomst zijn."
En toch blijf jij hier beweren dat ik denk dat alle daders autochtoon zijn.
Wil je nu eens stoppen met die leugens.
Citaat:
Waar allochtonen het er voor het zeggen hebben.
Hooguit als meeloper
'Multicultureel' opgevoed.
|
Bewijs?
Citaat:
Dat blijkt dan ook niet uit de beweringen van de Kortrijkse politie. Het lijkt wel alsof dat de politie in Kortrijk Kortrijk niet kent.
|
Neen, het blijkt niet uit de beweringen van de Kortrijkse politie dat "Ik ken Kortrijk ik ben er al verschillende keren geweest. "
Maar je kwam nog nooit in de Kortrijkse multiculturele buurt.
Citaat:
Neen dank u. Ik ben niet zo multicultureel. Ik voel mij niet thuis in een 'multiculturele' buurt. Daarom blijf ik ook al lang weg van Brussel en Antwerpen.
|
Ach, het zijn dan toch geen leugens die je schrijft, het is onwetendheid en vooroordelen.