Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Nee,
vandaar dat ik voorstander ben van een onderzoek waar geregistreerd wordt tot welke groepen ze behoren.
Kansarm, slecht opgevoed, enkel lager onderwijs, religie, ... enz.
Eens ge weet in welke groep het meest misdadigers zit kunt ge iets doen aan het probleem.
Opnieuw, Alice.
Ik heb van u op dat vlak geen lessen te leren.
Op gebied van hoogdravende en belerende houding spant gij hier wel de kroon.
|
Dus van u mag je enkel registreren dat iemand slecht opgevoed is, hoe leg jij vast wat een goede of slechte opvoeding is? Als drogreden kan dit tellen!
Lager onderwijs in een land met leerplicht tot 18?? Een erg verstandige opmerking lijkt me dit niet, want daarmee registreer je dus enkel wie binnenkwam zonder de minimale opleiding om te functioneren in dit land, dat kan vast niet uw bedoeling zijn!
Religie? Stel dat je onderzoek uitwijst dat wie tot een erkende religie behoort crimineler is dan wie niet gelooft, wat ga je met die kennis doen? En dan ben je tegenstander van registratie van origine omdat dit wel eens voor racistische doeleinden gebruikt zou kunnen worden? Ken je de uitdrukking" wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in?" Zeg maar of je hulp nodig hebt om recht te krabbelen
Je illustreert hier wel een mening te hebben die nergens over gaat en nog minder toe leidt...misschien nog eens proberen maar dan eerst eens nadenken?