Los bericht bekijken
Oud 1 november 2011, 11:37   #108
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus( opgelet samenvattend bedoeld!) wie u een vraag stelt over uw beweringen, maakt zich schuldig aan drogredenering??? Dus is uw bewering dit? Ok hoor...
Die schoolverlaters, hoeveel daarvan zijn tweede en derde generatie migranten? En hebben zij dan enkel basisonderwijs? Denk het niet hoor..dus het blijft een onverstandige opmerking..want je moet natuurlijk wel kijken wie dit dan is, registreren dus..oei , op origine!

Kun je nu eens proberen onderbouwd te redeneren? Want het wordt wat saai en beetje vervelend zonder werkelijke argumenten..Sjok mag gerust helpen hoor...
Nee, ge maakt een foutieve samenvatting, welke ge probeert te weerleggen. Dat is inderdaad een drogredenering.
Ik reageer voortdurend onderbouwd, als ik dat doe, negeert ge die post echter. ge reageert enkel als we aantonen dat ge drogredeneringen gebruikt.
Er hoeft mij niemand te helpen, zo moeilijk is het niet om drogredeneringen te doorprikken.

Zelfs hier maakt ge u daaraan schuldig trouwens, origine mag voor ons één van de factoren zijn, zolang ge niet enkel daarop focust. Dat was alweer een stroppop.

Laatst gewijzigd door Torkilson : 1 november 2011 om 11:38.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden