Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
maar euh...  wat vind jij trouwens? ik zie dat hier enkel vrouwen antwoorden, dus wat denk jij als man daarvan?
|
Een nogal hypothetische kwestie aangezien ik mijzelf, noch mijn vrouw, nog niet onmiddelijk aan cyber- of telefoonseks zie doen.
Alle louter non-persoonlijke activiteiten (lectuur, films, ...) lijken mij vrij van problemen, aangezien er ook op geen enkele wijze enige affiniteit kan ontstaan. Voor telefoonseks (cyberseks?) geldt eigenlijk hetzelfde argument, al zou ik dat toch al iets meer merkwaardig vinden.
Het wordt dus pas problematisch, wat mij betreft, wanneer een (fysiek) 2de persoon aan te pas komt, zoals bijv. met behulp van een webcam of daadwerkelijk fysiek vreemdgaan. Eigenlijk is dat laatste nog steeds een vrij weinig rationele gedachtengang, maar goed liefde is niet rationeel natuurlijk. 
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|