Los bericht bekijken
Oud 2 november 2011, 16:02   #3966
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oei, dan is er een verschil tussen moslims in het westen en moslims in "moslimlanden".

Wat nu...

2 soorten beleving en toch maar 1 boek en 1 ideologie?
nee schat, er is een verschil tussen ONZE rechtsstaat (waar moslims dus ook onder vallen als ze hier wonen) en de theocratische rechtsstaten van de islamitische gebieden!

dat de moslims met hun éne boekje HIER menen dat ze hun shariaregels kunnen uitvoeren is dus FOUT. Probeer jij ze het maar aan het verstand te brengen bij de volgende eremoord (gewoonlijk als het meisje met een kafferhond omgaat en islam wil achterwege laten).

Dat moslims zowel hier als ginder hun racistische ideologie volgen is één ding, alleen mogen ze die hier NIET uitvoeren, wegens overtreding van ONZE wetten die hier boven de godsdienstvrijheid staan.

En als je vindt dat onze rechtsregels NIET boven de godsdienstvrijheid staan (wat dus niet het geval is, godsdienst is ondergeschikt), dan sticht ik een nieuwe religie die vereist dat we witte jassen dragen en elke dag minstens één besneden lul moeten afsnijden. Zien hoe lang ik van mijn godsdienstvrijheid zal kunnen genieten.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:05.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden