Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Wat is uw probleem? Jij wijs met het vingertje richting de islam omdat je afvallig vriendinnetje rammel krijgt, en ik haal bewijs uit dat groen boekje om aan te tonen dat de islam duidelijk stelt dat een individue zelf bepaalt wat hij doet met zijn/haar leven. De paus heeft hier dus geen moer mee te maken.
Misschien krijgt ze wel rammel om verschillende redenen? Ja, wie zal het zeggen. Dat jij, de grote verdraagzame het op de islam steekt, verwondert me niet.
Is het wel eens in je opgekomen om mensen zelf te laten beslissen wat ze met hun leven doen. Al een geluk, dat mensen als jij de gelovigen nog sterker maken in hun geloof. Besef je wel hoe onverdraagzaam jij soms niet overkomt door constant te kankeren op elke gelovige en elke religie? Ik ben er van overtuigd dat jij geen kaas gegeten hebt van religie en zelf nog nooit de moeite hebt gedaan bepaalde materie te onderzoeken, maar met het vingertje wijzen dat is dan wel één van je specialiteiten.
|
ik reageerde gewoon om aan te tonen dat wat u zegt weinig steek houdt en dat de realiteit voor mensen die wensen op te houden met geloof te hechten aan fantasiewezentjes wel op iets anders uitdraait dan hetgeen algemeen onder verdraagzaam begrepen wordt.
Bij mij komt dat op ja, bij religie spijtig genoeg niet; uw reactie toont dit laatste reeds aan.
Laatst gewijzigd door the_dude : 2 november 2011 om 18:21.
|