Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus
Ik woon niet in Antwerpen hoor, ik ga er gewoon regelmatig naartoe. Maar ik irriteer me wel aan de constante opmars van de hoofddoeken-me-buggy-brigades.
En ik irriteer me niet aan jouw postings, ik ben dat constante gemekker zo beu als kouwe pap.
Ofwel zit ge in een situatie zoals de groep waar het over gaat, ofwel niet.
Als men het over analfabete marokkanen heeft, hoef je er niet telkens tussen te komen met: jamaar ik ben ook marokkaan, en kijk, ik kan wel lezen en schrijven, zie je nu wel dat je verkeerd bent?
Als het gaat over mensen boven 1.50 met een handicap, dan komt suqarunderscorezevenloe eraan met jamaar ik ben ook groter dan 1.50m en ik heb géén handicap, zie je nu wel dat je fout bent?
vermoeiend, en ik ben vooral blij dat mijn kleinkinderen nooit bij je in de klas zullen zitten.
Maar ik zie dat je met je marokkaanse hangjongeren, dealers, en muzeljongetjes hebt kennisgemaakt. Wij gaan nooit op dinsdagavond naar 't stad.
|
Als jij hier constant zeikt dat "alle" moslims niet geintegreerd zijn, de taal niet spreken, weigeren te werken dan voel ik me genoodzaakt het voor de mensen op te nemen die u beschuldigd. Dat je dat beu bent, interesseert me niet zo. De waarheid mag gezegd worden ondanks dat jij de waarheid wel eens durft te vervormen.
Oh maar ik heb andere plannen hoor. Het onderwijs is maar iets tijdelijks.