Los bericht bekijken
Oud 3 november 2011, 12:23   #39
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Doe ik ook, en dan? Ik wens de vernietiging van het bestaande systeem.
Daarom ook dat je geen enkele consistente boodschap kan brengen

Citaat:
Vertelt u gerust eens waar de inconsistentie dan gelegen is, ik beloof u niet te zullen uitlachen.
Mijn favorietjes moeten volledig afgeschermd worden en diegenen die ik niet kan hebben moeten volledig gepluimd worden. Ja hoor, heel consistent.

Citaat:
Nogmaals, NIET ZEVEREN, ook al is dat blijkbaar moeilijk voor u. De taak van een vakbond is NIET commerciële activiteit maar wel belangenverdediging, het is een organisatie die de individuele en collectieve belangen behartigt van aangesloten werknemers en andere leden. Dat daar in de rand commercieel getinte activiteit aan te pas komt kan best zijn, maar het is NIET haar hoofddoelstelling. Dat ontkennen = liegen.
In jouw kleine bekrompen wereldje is dat liegen, in de realiteit is dat doodgewoon de botte waarheid. Als je daar niet mee overweg kan, is het misschien een idee om kluizenaar te worden.

Citaat:
1. U kent mijn denkbeelden niet eens. Laat dus uw dwaze oordelen achterwege.
Not really; als ik die oordelen wil formuleren, dan doe ik dat ook.

Citaat:
2. Voor mij zijn de vakbonden niets anders dan instrumenten. Nuttige instrumenten. Antikapitalistische strijd is een doelstelling waarin ze een eventuele rol kunnen spelen. Dart u niet buiten het kadertje van het bestaande systeem denkt (wil denken) is uw zaak, niet de mijne. Verwacht gewoon niet dat iedereen er zo over denkt.
Je denkt dan ook niet buiten het kadertje. Erger nog, je zit opgesloten in je eigen kadertje.

Citaat:
En zo vervalt uw gezaag uiteindelijk in het gewoon ordinair schelden.
Rapporteer het gerust; tot zolang blijft het gewoon staan, ondanks jouw onmacht om er iets zinnig tegen in te brengen

Citaat:
Juist ja, nog een geluk dat de vakbondshaters dat niet willen.

Die is er al grotendeels.
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Oeps

Citaat:
En nu is het weer "uberlinks", straks weer extreem-rechts...
Als je de term puberaal verkiest wil ik die ook wel gebruiken hoor.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden